söndag 28 augusti 2011

Räddningen är här



I fredags anlände den...räddningen! En snygg låda innehållande högteknologisk äppelkonfekt! Ni får ursäkta min barnsliga förtjusning över denna världsliga grej, men efter att ha knegat på med samma gamla laptop i 8 år så känns denna verkligen LYX!! 


Men det har inte varit en helt smärtfri process för  "Ååh, haledu-danedej!".. så vi har "kråtat" för att få till stånd ett ynkaste litet inlägg med redigerade bilder och och brush-stämpel!!! Det är inte lätt att lära sej ett helt nytt system vill jag lova! 


Har alltid suktat efter Photoshop, men nu när jag äntligen har det (för att Photoscape inte finns för mac:(...) så skulle jag verkligen byta tillbaka till Photoscape genast (och hoppa jämfota av glädje) om det bara var möjligt! Photoscape Rules!! ;) 


Men här är det nu i allafall! Långt ifrån som jag ville ha det, men är iallafall nöjd att ha kommit såhär långt! Men oj, vad jag kommer att praktisera "learning by doing" den närmaste framtiden och håll tummarna för mej att Photoshop och jag lär oss att bli "goa vänner" ännu! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails