måndag 10 maj 2010

Vi "väntar skrivbord"!

Kaptensgossen (som har bestämt sig för att bli flygkapten/pilot när han blir stor...därav namnet) börjar bli stor och behöver byta ut sitt lilla Ikea bord mot ett skrivbord där han kan sitta och rita, skriva och studera sina flygplansritningar!
Jag är helt betuttad i Riviera Maisons skrivbord, men eftersom gossens rum inte har plats för så stora bord har jag varit tvungen att leta rätt på ett annat alternativ! För ganska exakt en månad sedan hittade jag så ett sött gammalt skrivbord på vår finska motsvarighet till Tradera, nämligen huuto.net ...och då slog jag till! :)

Nu, äntligen skall skrivbordet hämtas! Jag hoppas och tror att det skall vara lika fint i verkligheten som det var på bilderna! Det är spännande när man går i "väntans tider"! ;)



Här är ett par av Riviera Maisons modeller som jag gillar skarpt!


Bilderna är lånade från http://www.rivieramaison.com/ !




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails