fredag 7 maj 2010

Härliga fredag!




Äntligen är den härliga fredagen här! :) Idag har jag varit till en riktig pärla, Blossom, i jakt på morsdagsgåva! Där träffade jag jättesöta Cecilia som alltid är så rar och vänlig, man kan inte annat än gilla henne, hon får en att känna som om man kommit hem! Det fastnade också några härliga muffinsformar i min "shoppingbag", så under helgen skall jag gräva fram Leila Lindholms fina bok "Piece of cake" och baka hennes ljuvliga cupcakes med cheesetopping, nam! ;)

Dethär med bloggning (eller heter det blogging...hmmm) är riktigt spännande, men känns jätteknepigt såhär i början. Skulle vilja ändra en del på layouten men det kräver en del research innan jag är redo för det.
Ikväll blir det myskväll med grynen och de har redan bestämt att vi skall titta på G-force! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails