tisdag 18 maj 2010

I´m in love...with time!



Det händer mycket just nu...på alla fronter, både privat och yrkesmässigt! Dessutom har jag just nu fått pippi på inredning, en pippi som slår in alltid just när man skulle ha så mycket annat att göra! Tiden vill inte riktigt räcka till, men jag mår som en Queen!! :))


Alltid när jag börjar ändra på ett rum så har det en tendens att utvidga sig till att halva huset skall arrangeras om! Nu är det köket som står på tur... Jag var in en sväng till Riviera Maison (idag igen) för att hämta en härlig gardin och nu är jag även "head over heels" in på denna klocka! Den skulle passa perfekt i vårat kök!






Jag har också en längre tid sökt efter ett barbord till köket och Riviera Maison har flera modeller som jag gillar jättemycket MEN, de är alla fel storlek för vårt kök....






Men NU har jag hittat det! Det är ett bord som behöver ompysslas (målas och skruvas till lite attiraljer;), men det kommer att bli "just perfect! Nu gäller det att klura ut vilken modell av barstolar vi skall kombinera med bordet....
Denna eller....

denna???

Hmm...måste smälta saken ett tag till!
Alla bilder är lånade från http://www.rivieramaison.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails