torsdag 30 januari 2014

Att ladda för vardag igen


 Så var det strax dags.
Att ta av sej de mjuka kalsongerna och dra på sej "arbetsdräkten" igen.
Och hoppas att det håller. 
Humöret. Sinnet. Kroppen.
Allt som gör oss till "funktionella" människor.
Efter 2 1/2 månad hemma känns det lite "wobbligt" och osäkert att återvända.
Men även om man känner sej lite osäker, halvrostig och "kort i rocken" så måste steget tas.
Förr eller senare.


Jag har iallafall sett till att jag skall ha det mjukt och skönt om fötterna i mina "första vingliga steg".
Skaffade UGG:s dakota att värma mina tår i.
Så om paniken faller på får jag väl andas djupt och påminna mej om hur skönt det känns,
 i allafall i tårna. 
Sen hoppas vi att välbefinnandet sprider sej uppåt.
Sakta men säkert. 
;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails