söndag 19 februari 2012

Drömmen klarnar


Hej fina ni!
Hoppas att ni har det gött! Det ha vi...och jag har inte glömt bort er, trots min minst sagt dåliga uppdatering. Nu är det ju så att uppkopplingen till internet härifrån är liite opålitlig och ibland rent ut sagt "bränner jag propparna" med den...
Nåja ikväll gick det efter lite strul...
De senaste dagara har vi hunnit en hel massa (skall visa senare). Mellan varven, när man varvar ner och tar en lugn stund i solbädden har en och samma fråga "poppat upp" igen. Jag tror nästan at vi kommit till ett beslut! 
Med mej på resan hade jag en bunt med tidningar och bland dem bla tidningen Sköna hem...där jag fann detta inspirerande reportage från bloggaren Daniella Wittes hem!

 

  Älskar stilen och på detta hem!





















 Nu börjar det mörkna här och det är dags att gå till restaurangen.
Hoppas dock att vi ses snart igen, ha det gött tills dess!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails