onsdag 8 februari 2012

Beach House


Hallå i onsdagskvällen!
Det är en supertrött (men hypereffektiv) bloggerska som loggar in ikväll. Kanske därför min post handlar om lakan då...;)
 Saken är den...att ända sedan jag upptäckte Gants mjuka lakan i Egyptisk kammad bomull för många herrans år sedan så har både jag och hubben vägrat införskaffa andra lakan än dessa. 

Nu har jag iakttagit dessa lakan från Beach House (som stormat in på markanden) en tid med tanken att vaddå...de kan väl inte vara skönare än våra lakan väl???



 Väldigt fina är de ju...



härliga färger...och de ser ju onekligen mjuka och...
 

inbjudande ut..eller...???



Gjorda av jersey...

och självaste Oprah Winfrey lär ska vägra sova i något annat än just dessa...

Jo. Jag tror tiden är mogen. Våra nästa lakan blir nog från Beach House.

Och "What the heck", varför inte pröva ett nattlinne också..


..om de nu är så mjuka att det känns som att sova i favorit-tishan!




 Jo, så blir det nog!



Och detta är inte reklam...enbart övertygelse! Höh! ;)

Lättpåverkad? Jag? Vad menar du??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails