tisdag 7 februari 2012

Äntligen!!!


Hejsan goa ni!

Har ni det bra? Idag har vi haft vackert skimrande solsken och kallt, kallt (igen). Har huvudet fullt av tankar, händer en hel massa just nu. Som om det inte vore tillräckligt med planerande och packande inför resan, men jag är bara lycklig att livet bjuder på möjligheter och val...även om de inte alltid är så lätta val. Men friheten att välja... det e gött det!

Kommer ni ihåg detta inlägg?? Det har minsann gått en tid sen,
(nästan 4 månader, närmare bestämt) men den som väntar på nåt gott...
Skärmarna fick jag på en gång, men själva lampetterna anlände nu! Mina Tine K lampetter. 
Såå fina! Gillar, gillar, gillar!
Nu gäller det att bestämma var de ska skruvas upp (ett av valen;)...tror inte det blir i vår nuvarande bostad! :))

Ha en fin tisdagskväll!

2 kommentarer:

  1. Så utrolig flotte de var!!
    Lucky you ♥

    SvaraRadera
  2. Jo tack! Är glad att jag väntade på dem, trots att jag var nära att backa ur hela affären ett par gånger. De var nog värda sin väntan! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails