lördag 26 juni 2010

Inga tider är alla tiders!



Sommar betyder efterlängtad semester för de flesta. Så även för mej! Jag älskar att få välja min rytm själv, att inte behöva snegla på klockan stup i kvarten. Ändå gör man det...av gammal vana...
Nu har vanan börjat avta och allt som oftast har kvällarna dragit ut till tidiga morgontimmar innan jag märker hur mycket klockan är...det är ju så ljust även på nätterna att den vanliga trötthetssignalen aldrig "sätter in"...

I sommar har jag gått och sneglat på den populära (och ombloggade) Triwa klockan...vit eller...hmmm...

Härom dagen fick jag post från http://www.monsoon.co.uk/ som hade bl.a. följande klockor att bjuda på. Ganska tjusiga eller hur!? ;)




2 kommentarer:

  1. Jepp...Ettan och sexan är mina favoriter..hmm,tian är också ursnygg!!(Alltså den med hjärtan).

    SvaraRadera
  2. =) Då tycker vi ganska lika, jag gillar ettan, sexan och nian(kanske för att den är vit..lite lik Triwa klockan jag gått och funderat på) och så har den lite "bling-bling"! ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails