tisdag 29 juni 2010

Barnkalas



(Bilden är lånad från goteborgskex.se)



Japp, vi planerar inför barnkalas till veckoslutet! Tänk att det alltid blir samma panik (åtminstone hos oss)...varje år...vilka ska vi bjuda, ska vi ha det hemma eller på Villa SommarRo, vad ska vi bjuda på, vad ska goodiebagen innehålla osv....????



Idag har jag rusat runt på stan i jakt på diverse grejer till kalaset. Sen har jag suttit och plitat ihop inbjudningskort och jag måste medge att jag hade lite idétorka, men nu är det gjort iallafall! Skönt!!



Tänkte surfa runt lite på nätet för att få lite inspiration på dukningar, vad man kan bjuda på osv. men nu är jag heeelt snurrig i bollen, kan jag lova! Visste ni att det finns färgkartor med exakta kulörer även för ballonger, så att man kan beställa hem just preciiiis den färg man vill ha!! =))




(Bilden är lånad från poshballoons.co.uk)



Nej, vet ni vad! Jag tror vi kör med helt vanliga "butiksballonger", och hoppas i mitt stilla sinne att ingen av grynen åker hem gråtande för att vi hade så fula ballonger!! ;))



Jättevackra, och säkert även smaskiga bakverk hittade jag på http://www.bakerella.com/ .

Jag skall nog låta alla tankar mogna över natten, så planerar vi vidare i mårgon! :)



1 kommentar:

  1. Jag hoppas verkligen att vädret blir vackert! Härliga bilder av "våra" små gryn! (....och... goooodis)!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails