söndag 15 december 2013

Lucka 15


Gokväll på er fina!
Ni har väl inte upplsukats av julstressen!?
Jag måste erkänna att vi idag faktiskt fuskat och tog bilen till lucka nr 15.
Uff på oss då!
Nämen, det är nämligen så att vi efter lunchen skjutsade grynen till mumma och moffa och själva fortsatte vår färd norrut, till grannstaden för att hjälpa tomten lite.
När vi åkte var det ljust och fräscht med nyfallen snö.
Fem timmar senare körde vi hem (med tunga ben och trötta ryggar) i mörker och snöyra.
Väl hemkomna var all snö bortsmulten och regndropparna hängde tunga i trädgrenarna.
Och ja, då får man fuska lite.
Så dé så!
;)




Nu hoppas åtminstone jag på att det ska bli lite kallare och komma mer snö.
Har nämligen tappat julfeelisen av detta rusk.
Nu ska jag iallafall göra mitt bästa för att försöka hitta den igen... sätta på lite soft julmusik och slänga upp mina tunga ben på soffan och sjunka ner i nyaste numren av Hus & hem och Lantliv.
Hjälper inte det, så vet jag inte!
Anyways, hare gött!
Ses, hoppas jag!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails