onsdag 11 december 2013

Lucka 11


Gokväll fina ni!
Här kommer lucka nr 11.
Skall jag vara ärlig så funderade jag på att bojkotta denna lucka.
Inte för att den skulle vara ful på nåt sätt eller så.
Utan för att den är ren och pur reklam.
Alla andra luckor i Skatakalendern är privata fönster 
där en familj satt ner sin energi och själ på att åstadkomma något beundransvärt!
Tycker INTE att man skall betala för en kalender som sedan leder "allmänheten"
 runt och "matar på" tittarna reklam!  
Men det är helt och hållet min egen åsikt.
Vad tycker du?

Här kommer iallafall bilderna.
 

 ( Och eftersom firman "täcks" prångla på tittarna sin reklam så täcks jag påpeka att "Ni kunde väl åtminstone ha putsat/tvättat förnstrena först isåfall!")
TACK!

Ha en fin kväll!
:)

1 kommentar:

  1. Jag är helt av samma åsikt, och tack för att ni orkar trava runt och fota luckorna åt oss "latmaskar"! Kram från m&m!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails