fredag 20 december 2013

Julegran och julepynt


 Gomorron fredag och alla finingar därute!
Som jag skrev tidigare har jag införskaffat lite nytt julpynt till granen i år.
Det gör jag väl iofs varje år, men detta år har jag (håll i er nu;) tänkt ändra färgsättning!
Nåja, nästan iallafall!
Har i många år kört med endast vitt och silver i granen och i år tänkte jag vara så orginell att jag kör med guld också! Heh, framsteg eller hur!?
Vet inte ännu om jag skall köra vitt-guld, vitt-guld-silver eller endast guld, men tror på det första.
Återstår att se.



Lite granar från nätet som jag hittade när jag sökte inspis.
 






Sen måste jag medge att jag är lite småsur på ett svenskt företag som lovat leverera mig Day home pynt innan jul. Beställde 9.12. Nu i veckan började jag kolla upp statusen på beställningen eftersom den inte hördes av, märkte att den legat på "förpackning" i över en vecka! Tog kontakt och påpekade att det kan bli lite tajt med leverans innan jul och de lugnade mej och lovade sända snarast och försäkrade att leveransen skulle hinna innan jul.
Nu visar statusen att leveransen kommer att ske 27.12 efter kl. 16!
Höh!
Vem går med på sånt?
Att beställa långt innan jul och få grejerna hemlevererade i mellandagarna?
Speciellt när det är frågan om julpynt!
Inte jag i allafall! 
Då är ju faktiskt allt julpynt redan på rea till -50%!
 

Nå, det är väl världsliga saker sist och slutligen, men men...
Fint pynt har de iallafall, Day Home.
Och det vill jag förtydliga, det är inte Day Home som står för slarvet i dethär fallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails