lördag 21 december 2013

Granen står så grön och grann...


Gokväll på er, sent om sider!
Jag lovade ju återkomma med gårkvällens granklädning och mysigheterna vi hade då.
Nu blev det lite sent, men bättre sent än aldrig..eller hur!?
Var ju en sväng med mamma till grannstaden igår och lagom uppretad på den svenska firman
som jag var tog jag mej en sväng in till Legera och shoppade Day Home julpynt som ju säkerligen inte annars hamnat i julgranen i tid. Allt som jag beställt fanns inte men, man tager vad som finns!


Väl hmekommen lyfte hubben in granen och det roliga kunde börja.
 


Den "gamla" korgen med julpynt lyftes in, för säkerhets skull.
Det var inte många bollar som användes ur den dock.
 

Renarna från Maileg tog plats i soffan.
 

Tösen var ivrig att hjälpa till med att få allt fluff och bling i granen.
Härligt!
 

När jag var liten var det julgranslampor ialla möjliga färger ala riktig Disney-stil som kom upp i granen, nuu kör vi dock med ljusslingor med massor av klara små lampor.
 

Det blev en blandning av vitt fluff i form av änglavingar och luddiga bollar, guldiga fjädrar och Day Home bollar samt lite, lite silver.
 
Sen var det bara att njuta!
Hade shoppat nya doftljus och en glaslykta också från Legera.
En mysig myskväll i granens och lyktors sken blev det sen,
en pärla att minnas!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails