torsdag 14 februari 2013

Testar nya baben


Gokväll i stugan!
Här pågår testing för fullt. Kan inte hålla händerna från nya kameran och eftersom jag är mera en "learning by doing"-typ än paragrafnisse så är det väl bästa sättet att lära sej!?
Men en hel del textplöjning kommer nog att behövas har jag på känn, innan jag behärskar alla funktioner på härligheten.
Men testade redan igårkväll när batteriet blev laddat och lyckan var stor när jag kunde konstatera att det inte endast berott på mej att jag inte lyckats få till några bilder under den mörka tiden av dygnet med den gamla kameran! =)


Vill ju inte påstå att det är någon proffsnivå på dessa bilder heller, men man ser iallafall vem det är på bilden (våran goa, fina men just nu lite snorskraltiga tösabit). Yes, det är alltid en början!

Eller hur!? ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails