måndag 18 februari 2013

Sommarminnen


 Hallå i mörka vinterkvällen!
Har gått igenom en del av fotoskörden från förra sommaren och eftersom jag inte bloggade då tänkte jag bjuda på lite bilder från förra sommarens första båttur.

 Jepp, mitt ben!

 Tösen matar (eller retas) med Hugo. 

 Japp, jag har ett vänsterben också... (vem kunde ha trott det?? ;)

 och dääär...har vi det igen!

 Pappsen spanar ut i det blå...

Här anländer vi bryggan igen.
Mammagullet ser väldigt koncentrerad ut. Hon funderar säkert på vad hon skall plocka fram ur skåpen, eftersom sgs alla segelturer avrundas med nån form av kalas på bryggan. :)

Ååh som jag längtar tills det blir tid att sjösätta båten igen och styra ut till havs...
Några månader kvar än...


1 kommentar:

  1. hihi, du är så rolig! du o dina ben:)

    Härliga bilder

    Kram
    Jenny

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails