måndag 10 januari 2011

F+B =)


Hallå där! =)

Jag är så lycklig idag! Först och främst så "mötte" jag en väldigt trevlig ny bekantskap idag...och när jag säger mötte så menar jag just det...mötte! För det kändes som om jag kände personen från förut fastän jag inte gjorde det... Har du någonsin varit med om detta?

Sen när jag kom hem på kvällskvisten väntade ett efterlängtat paket på mej! Jaiks! Jihuu!! Sorry, vet att jag är barnsligt fånig ...men kan inte (vill inte) låta bli! Jag tycker det är härligt att låta sej bli just det, barnsligt fånig, och glädjas över saker! "Prusiluskeuppförande" ingår inte ens i min vokabulär...speciellt inte när jag blir glaaad!! =)) 


Liten tösabit hade bitit på naglarna i väntan på att mamma skulle komma hem så att hon skulle få vara med och öppna paketet!

Tösabiten blev genast förtjust när hon såg paketeringspappret från Fiorentini+Baker..."åååh mamma, jag kaaan väl få det!!??"



Är alltså barnsligt förtjust i mina Fiorentini+ Bakers, som är hemklickade från Stylebop ! =)


2 kommentarer:

  1. Urbotasnygga... ja e så avundsjuk!

    hälsn.från pinglemor

    SvaraRadera
  2. Ja, visst är de snoffsiga! =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails