tisdag 9 juli 2013

Sova som en princessa


Halloj på er!
Har ni det bra? Här har vi en slappardag idag, vädret är sisådär och kidsen laddar lekbatterien med sina vänner så vi lallar mest omkring härhemma och funderar vad vi skall hitta på.
Som jag skrivit har vi några projekt på g och ett av dem är en liten make over av vårat sovrum.

Denna fina bild som förekommit i många tidningar och också många bloggar föreställande Elin Kling i sitt sovrum har också länge legat i min inspirationsmapp.
Jag gillar sänggaveln jättemycket.
Hittade en liknande på ellos...
 

...men funderar om man inte lika gärna kunde göra en själv!?
Vad tror ni? Är det någon av er som gjort en själv och vill dela med sej tips om det?
Undrar om möbelspiken är hemskt dyr, och om den kanske fins på färdigt "band" sas.
Tycker mej minnas att jag skulle ha sett nåt program där dom satte fast ett möbelspikband som var ganska lätt att få på plats så att det blev rakt.(?)
Kanske är jag ute och cyklar, men om du vet nåt om detta så är jag myyycket tacksam för tips!
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails