torsdag 15 november 2012

Ehrenstråhle & Wågnert


Tjingeling på er!
Tänk att veckan strax är slut igen, det är inte klokt vad fort dagarna går!
Vi är mitt uppe i "grande finale" av 100-års jubileet på jobbet och det har inte riktigt 
funnits tid för något annat.
Idag fick jag i allafall en liten lucka i schemat och passade då på att hämta ut min Bombay tavla av Ehrenstråhle & Wågnert från inramningen. 
Den hade stått ganska länge i sitt fodral i garderoben innan jag fick iväg den för inramning och sen har jag aldrig hunnit hämta den därifrån, men nu är den äntligen hemma! :)

Tycker att den är så fin! 
Nu gäller det bara att hitta en plats för den på väggen också, skäms nästan över att den står inträngd i hörnet där. Hade tänkt sätta upp den istället för den stora Paris bilden/tavlan vi har ovanför skänken, men det fick big No!, så nu får jag fnula ut en annan lösning. 
Hade göttast, imåron äre freedag! Jihuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails