måndag 7 maj 2012

Stegen


Hallå på er fina bloggisar!
Kom på att jag inte visat er stegen tösabiten och jag fixade till härom veckan. 
Så här kommer den nu, tadaa!! 
Är så nöjd. 
Tänk, för en spottstyver fick vi fixat till precis en sådan stege jag gått och suktat efter men inte nändes punga ut över 200 € för!
Dessutom fick vi lite trevlig fixa-till-samvaro på köpet!


Okej, stjärnslingan är väl lite att "ta i"...det är kanske lite väl "jul-feelis" över den, men jag är så till mej över att äntligen fått in den i sovrummet att jag bara måste prova med ljusslingan...

Riviera Maison lampan skall också "åka ut", måste bara få fixat till en Pampille först.
Hoppas att ni fått en finfin start på veckan!

P.s. 
Tack till söta Annika med bloggen Lovely Things för den fina awarden!
Jag tar mej en funderare innan jag delar glädjen vidare! =)

2 kommentarer:

  1. For en flott stige!!
    Det ble jo kjempebra:)
    Koselig med lysslyngen på ♥

    Ha en fin mandag:)

    SvaraRadera
  2. Tack! :)
    En fin tisdagkväll önskar jag dej!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails