söndag 22 april 2012

Sköna hem


Åååh så skönt att vara hemma igen!
Visst är det så skönt att få komma bort bara för ett dygn eller två...att insupa pulsen  i en större stad och knata runt tills man har skoskav, men ujuj så glad man är i sitt eget krypin och den halvsovande småstaden ändå!
 

Vi har laddat batterierna med (som sagt) underbar musik, underhållning, god mat och shopping och det första jag gjorde när vi kommit hem var förstås att kramas och gosa ordentligt med grynen. 
Sen tände jag ett doftljus från Tine k och njöt av den underbara doften medan hubben gjorde sitt bästa för att konkurrera genom att börja baka tiramisu på lchf-vis.
 

Vi var tvungna att spana in en KitchenAid Artisan på Stockmann när vi var i farten för vi har en längre tid gått och fantiserat om hur enkelt och lyxigt det måsta vara att baka om man bara äger en sån.. (hurså lätt-påverkad-av-reklam-idiot?;).  
Måste säga att de verkar vara mycket gedigna (och tuuunga!) 
Hade vi inte haft så mycket attbära från förut hade en nog fått följa med hem misstänker jag...såpass länge stod hubben och suckade, "smekte" och vred/vände på butiksexemlaret/-en. 


En sak som dock fick följa med hem var några betydligt lättare och billigare korgar från Tine k.
Så nu har jag något att stuva mina "överflödiga" dynor, tygpackor och rullar i.

Är det någon av er läsare som har erfarenheter av KitchenAid Artisan? Är den bra/ Prisvärd?
Dela gärna med dej av dina erfarenheter så slipper hubben googla sej igenom halva internet för att bestämma sej!? Tack på förhand!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails